keskiviikko 1. tammikuuta 2014

2013 uudenvuodentoiveiden katsaus ja hyvää uutta vuotta 2014!

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

You better not be writing in pen for 2014.
http://9gag.com/gag/aeN1KNB

Uudenvuodenlupauksista mielenkiintoisen pohdinnan kirjoitti Nina, blogin ota sukat pois pitäjä. Lue se tästä (klik, uusi ikkuna).

Olen uudenvuodenlupauksista sitä mieltä, että ne rikkotaan useammin kuin ei ja on vaan kyse siitä, kuinka monta päivää siihen kestää (ja onneks olkoon jos voit puhua viikoista!). Meidän uudenvuodenviettoon on kuulunut uudenvuodentoiveiden kirjottaminen. Viisi toivetta kirjoitetaan paperille näyttämättä kenellekään (jos ne paljastaa ne eivät toteudu!). Paperit laitetaan rasiaan tai jonnekin josta ne löytyy vuoden jälkeen. Seuraavana uudenvuodenaattona paperit luetaan ja katsotaan, monta toiveista on toteutunut.

Minun toiveita vuodelle 2013 oli
1. Oppia tekemään kärrynpyörä
2. Kotiutua uuteen kotikaupunkiini
3. Jännittävä kesäloma
4. Lisää työkokemusta ja rahaa säästöön
5. Hammasraudat pois


1 ja 5 eivät toteutuneet (en edes yrittänyt oppia kärrynpyörää ja hampaat ovat edelleen kahleissa) mutta väittäisin, että 2, 3 ja 4 toteutuivat.
2: Olen kotiutunut hyvin Kööpenhaminaan ja olen löytänyt ihan kivoja kavereita. Odotan innolla ylioppilaaksi pääsyä ja kesällä 2014 Suomeen muuttamista, mutta Tanskassa on ollut tosi kivaa! Se on tehnyt minulle hyvää - täälä ollaan niin avomielisiä, että enää en pienistä järkyty. Vielä n. 5kk jäljellä nauttia tästä ennen kun heittäydyn taas uuteen seikkailuun!
3: Kesälomalla kirjoitin, ohjasin ja kuvasin lyhytelokuvan!
4: Babysittausbisnes on ollut tuottoisa tulonlähde. Sen lisäksi olen kerännyt CVlle kaikkea hyvää kokemusta.

Viisi toivettani vuodelle 2014 on toistaiseksi vielä pohdiskeluvaiheessa, mutta heti kun olen keksinyt ne kirjoitan ne ylös paperille ja laitan papein talteen pieneen rasiaan. Sieltä voin käydä lukemassa paperista, jos tarvitsen muistutusta toiveista.

Niinkun huomaatte toiveistani vuodelle 2013, toiveet voivat olla ihan onnen armolla (esim nro 5) tai sellaisia, joihin voi itse vaikuttaa. Nro 3 oli sekä onnen että minun ansiota.

Teetkö sinä uudenvuodenlupauksia? Entä mitä mieltä olet uudenvuodentoiveista?

Tervetuloa vuodelle 2014! Tuokoon se iloa, hyviä hetkiä, hauskoja iltoja, uusia tuttavia, läheisiä ystäviä, paljon naurua ja hurjasti jänniä kokemuksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti